Wednesday, December 12, 2012

My lovely girl

Wow my lovely girl?who is she?
Kita org kenal di muka buku(facebook)di sebab kan lonely kawan saya bernama yusof telah pun rekemen ke saya girl tuu nama nye hmmm adalah,lepas tuu saya pun add laa dia,
Dalam seminggu gak laa dia aprove (lamakan :(...)

selapas aprove mula laa sesi pekenalan..
Beliau berasal daripada dirahsiakn umur 22 itu je lah boleh bgi tau hehhe..lepas tuu di sebab kan saya berani hahahha saya pun  meminta number untuk whatapp ...selepas itu kita org pun bergurau senda di facebook dan whtsapp tapi dalam gurau senda tuuu tengah mengayat sikit sebenarnye hehhehe

Apabila.lamaran pertama dibuat....dia macam nak x nk.....(padahal dah suka kn) dia ckp trlalu awl laa apa laa....saya pun okey je laa dgn harapan sedih huhu.....selepas seminggu saya pun mintak lagi laa 2nd chance untuk couple hehehe...lelaki kene laa x mudah kalah dan tabah tul x.....

Apabila lamaran kedua dilafazkan
What can i say....i have been accepted wow...hahhaa syukran ya rabb....kita kene sabar perkara2 cam niew hahhaha cinta bermula berputik wah jiwang dowh hahaa
Dalam seminggu dah rasanye....insyaallah kalau jodoh kita org khawin laaa...but kalau....errrr....x de eerrr nye pun....insyaallah kita org akan nikah kalau dia setuju laa....

 i love you n will take care of you in my live forever...c
redit to sajida hehhe
jgn cair lak hehhe

Next post esok kowt....k tata

No comments:

Post a Comment